House of Tap

Pomysł zrodził się w głowie Daniela Léveillé w 2013 roku. Po udanej kampanii crowdfundingowej, wspierany przez 136 darczyńców i czterech sponsorów (Operation Tap, Ruben Sanchez DANCEWEAR, So Danca i Sue Burckhardt), projekt zaczął działać w listopadzie 2015 roku.

Ideą projektu jest promowanie stepowania jako formy sztuki współczesnej, na całym świecie, dla wszystkich miłośników stepowania – osób, które chcą rozpocząć stepowanie, początkujących amatorów, profesjonalistów, promotorów, agentów, sponsorów itp. – dając otwarty dostęp do bazy danych aktualizowanej codziennie przez użytkowników serwisu i administratorów. Każdy może się zarejestrować i dodać do bazy danych poprzez tworzenie nowych stron profilu czy nowych wydarzeń. Ma to pozwolić podróżującym tancerzom znaleźć  interesujące ich wydarzenia w każdym miejscu na świecie. Możliwe jest również bardzo szybkie odnalezienie profesjonalnego tancerza lub firmy do pokazu.

Informacje, łatwo dostępne w każdym czasie i przechowywane w czterech kategoriach, mogą na przykład pomóc osobie planującej rozpocząć lekcje przez wskazanie jej najbliższych szkół oferujących kursy stepowania.

Wszystkie zebrane dane o działających obecnie stepujących artystach, firmach, szkołach, festiwalach i imprezach pozwolą odwiedzającym platformę być na bieżąco odnośnie tego, co dzieje się w tej nowoczesnej, rozwijającej się sztuce stepowania.

W ramach projektu House of Tap prowadzony jest również blog o tematyce tap dance, który prezentuje opinie o ostatnich spektaklach i filmach związanych ze stepowaniem, sugestie ‘must see’ i wiele więcej.

www.houseoftap.com